دانشسرا مگ
گرافیک و انیمیشن

11 سایت دانلود ویدیو خام و استوک + بدون کپی رایت

سایت ویدیو خام

ویدئو یک موضوع پرطرفدار در تولید محتوا است. مخاطبان مطالبی را می خواهند که به راحتی قابل هضم باشد و وقتی به پایین اسکرول می کنند چشمان آنها را جلب کند. ایجاد محتوای ویدیویی با کیفیت بالا در گذشته یک سرمایه گذاری گران بود. اما در حال حاضر، طیف وسیعی از سایت ویدیو خام رایگان وجود دارد که به بازاریاب‌ها و وبلاگ‌نویسان اجازه می‌دهد تا مخاطبان را بدون هزینه  جذب کنند.

 

با این حال، همه وب‌سایت‌های ویدیو خام رایگان یکسان ایجاد نمی‌شوند. برخی ادعا می‌کنند که رایگان هستند، اما اگر کمی عمیق‌تر بگردید، ممکن است محدودیت‌ها و محتوای دانلود را با واترمارک‌هایی که همیشه برای استفاده تجاری نیستند، کشف کنید.

 

برای کمک به شما در جستجوی شما، ما کار اساسی را انجام داده ایم و لیستی از بهترین سایت های ویدیو خام رایگان را به همراه نکات کلیدی و نکاتی که برای هر کدام باید در نظر گرفته شود، ایجاد کرده ایم.

سایت ویدیو خام اول : Mixkit

Mixkit یک وب سایت ویدئویی رایگان است که واقعاً رایگان است. نیازی به ثبت نام نیست، نیازی به ذکر منبع نیست، هیچ واترمارکی اعمال نمی شود، و همه ویدیوهای موجود در کیفیت بالا برای استفاده تجاری و غیرتجاری در دسترس هستند.

 

ویدیوها را از طیف گسترده ای از دسته ها و سبک ها، از جمله تجارت، فناوری، مد، سفر، هنرهای نمایشی و موارد دیگر انتخاب کنید. اگر خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد، می توانید مجوز و شرایط و ضوابط آنها را اینجا بخوانید.

 

نکات کلیدی:

 

 

سایت ویدیو خام دوم : Pexels

Pexels هزاران ویدیوی رایگان را از طیف گسترده ای از دسته بندی ها ارائه می دهد تا به سازندگان کمک کند تا طرح ها و محصولات زیبا را زنده کنند. نکته جالب در مورد Pexels این است که به شما امکان می دهد با ارائه لینک های دانلود با وضوح های مختلف، کیفیت ویدیوهای استوک خود را انتخاب کنید.

 

برای دانلود رایگان ویدیوهای خام نیازی به اشتراک در وب سایت آنها ندارید. با این حال، می توانید برای یافتن و دنبال کردن فیلمبردارانی که به طور منظم در وب سایت همکاری می کنند، و همچنین برای ذخیره سابقه دانلود خود، رایگان ثبت نام کنید.

 

تمام ویدیوهای موجود در Pexels را می توان به صورت تجاری و غیرتجاری بدون نیاز به واترمارک یا ذکر منبع استفاده کرد.

 

نکات کلیدی:

 

 

سایت ویدیو خام سوم : Videezy

Videezy یکی از بزرگترین انجمن های ویدیویی در جهان است و به کاربران اجازه می دهد تا ویدیوهای استوک رایگان را از مجموعه بزرگ و با کیفیت خود دانلود کنند.

 

استفاده از بسیاری از ویدیوهای موجود کاملاً رایگان است، با این حال، برخی از آنها باید قبل از دانلود به Videezy Pro ارتقا دهید. با Videezy Pro، می‌توانید برای دانلود ویدیوهایی که با نسخه رایگان در دسترس نیستند، اعتبار خریداری کنید.

 

مجوز Videezy را هم برای محتوای استاندارد (رایگان) و هم محتوای حق بیمه پولی آنها بررسی کنید. در حالی که محتوای ممتاز آنها می تواند به صورت تجاری و غیر تجاری بدون ذکر منبع استفاده شود، محتوای استاندارد (رایگان) آنها باید با ذکر منبع استفاده شود.

 

نکات کلیدی:

 

 

سایت ویدیو خام چهارم : Pixabay

Pixabay یک سایت ویدیوی استوک است که بیش از یک میلیون ویدیو استوک کاملا رایگان ارائه می دهد. برای دانلود، کافی است یکی از بسیاری از ویدیوهای بدون حق چاپ آنها را انتخاب کنید و وضوح مورد نظر خود را انتخاب کنید – به همین راحتی!

 

همه ویدیوهای سهام Pixabay برای استفاده تجاری و غیر تجاری رایگان هستند. با این حال، تعدادی از قوانین اعمال می شود. بنابراین مطمئن شوید که مجوز Pixabay را بررسی کنید که نشان می دهد چگونه می توان از محتوای آنها استفاده کرد و چگونه نمی توان از آنها استفاده کرد.

 

نکات کلیدی:

 

 

سایت ویدیو خام پنجم : Videvo

Videvo ویدیوهای رایگان و با کیفیت بالا را برای استفاده تجاری و غیر تجاری ارائه می دهد. این شامل کلیپ‌های 30 ثانیه‌ای بدون واترمارک در مواردی که ذکر منبع لازم است، و همچنین کلیپ‌های 10 ثانیه‌ای با واترمارک اما بدون ذکر منبع ضروری است.

همچنین می‌توانید به برنامه پریمیوم آن‌ها ارتقا دهید که بسته به برنامه انتخابی شما، تعداد دانلودی در ماه ارائه می‌دهد.

 

نکات کلیدی:

 

 

سایت ویدیو خام ششم : Coverr

Coverr یک وب‌سایت ویدیوی کاملاً رایگان است که برای بازاریابان و کارآفرینان صدها ویدیو با کیفیت بالا برای همه نیازهای بازاریابی و برندسازی آنها فراهم می‌کند. بدون واترمارک و بدون ذکر منبع، یک منبع عالی است! پس از دانلود، یک فایل ZIP دریافت خواهید کرد که حاوی ویدیوی شما و همچنین یک تصویر کوچک JPG است.

 

نکات کلیدی:

 

 

سایت ویدئو خام هفتم : Life of Vids

نه تنها این وب سایت ویدیو خام دارای یک UI فوق العاده است، بلکه همه ویدیوهای SD و HD آنها رایگان هستند! همه ویدیوهای Life of Vids بدون واترمارک هستند و برای استفاده تجاری یا غیرتجاری نیازی به ذکر منبع ندارند. پرتاب کردن آنها تشویق می شود – یا می توانید به سادگی مبلغی را که انتخاب می کنید به سایت آنها اهدا کنید.

 

نکات کلیدی:

 

 

سایت ویدیو خام هشتم : Vidsplay

Vidsplay دسته بندی های زیادی برای انتخاب دارد و تمام ویدیوهای موجود در HD آنها رایگان هستند. با این حال، Vidsplay از شما می‌خواهد که ویدیوها را با پیوندی در جایی در وب‌سایت یا کانال رسانه‌ای دیگر اعتبار دهید.

 

نکات کلیدی:

 

 

سایت ویدئو خام نهم : Mazwai

Mazwai هر ویدیوی استوک رایگانی را که ارائه می‌کند دست‌چین می‌کند تا از بالاترین سطح کیفیت اطمینان حاصل کند. روابط مستقیم آنها با هنرمندان به این معنی است که شما ویدیوهای استوک خیره کننده ای دریافت می کنید که برای استفاده تجاری و غیرتجاری ایمن هستند و در هر دو کیفیت HD استاندارد و فول اچ دی موجود هستند.

 

توجه به این نکته ضروری است که صاحب هر ویدیو باید در پروژه شما ذکر شود. همچنین این مسئولیت شماست که اطمینان حاصل کنید که مجاز به استفاده از هر گونه موسیقی یا جلوه های صوتی در محتوای ویدیویی Mazwai هستید.

 

نکات کلیدی:

 

 

سایت ویدیو خام دهم : Free Nature Stock

این وب‌ سایت ویدیو خام برای تمام نیازهای ویدیویی طبیعت شماست. هر ویدیو شخصاً توسط صاحبان وب سایت فیلمبرداری و ویرایش می شود و استفاده تجاری و غیرتجاری کاملاً رایگان است. Free Nature Stock از شما نمی خواهد به صاحبان اثر اعتبار بدهید، اما آنها کمک های مالی را تشویق می کنند.

 

نکات کلیدی:

 

 

سایت ویدئو خام یازدهم : Motion Elements

با یک ویدیوی رایگان از Motion Elements به سرعت و به راحتی محتوای خود را زنده کنید. این سایت ویدیو خام طیف وسیعی از ویدئوهای استوک را در قالب‌های با وضوح بالا در اختیار کاربران قرار می‌دهد که هم به صورت تجاری و هم غیرتجاری قابل استفاده هستند.

 

برای دانلود ویدیوها باید ثبت نام کنید، اما کاملا رایگان است و انجام این کار به شما امکان می دهد 5 بار دانلود رایگان در هفته داشته باشید. اگر دوستی را معرفی کنید، می توانید آن را به 30 در هفته افزایش دهید.

 

نکات  کلیدی:

 

مطالب مرتبط

آشنایی با نرم افزار Adobe XD (ادوبی ایکس دی )

daka
2 سال قبل

اسکرام (Scrum) چیست؟

emfirouzian
12 ماه قبل

گیمیفیکیشن چیست؟

daka
2 سال قبل
خروج از نسخه موبایل