دانشسرا مگ
کاربردی

چند راهکار ساده برای تقویت آنتن موبایل

تقویت آنتن موبایل

روی گوشی شما نوار آنتنی وجود ندارد؟ داده تلفن همراه کند است؟ در اینجا بهترین روش های آزمایش شده برای تقویت آنتن موبایل شما وجود دارد.وقتی موبایل شما کار نمی کند خسته کننده است – به خصوص اگر در محدوده سیگنال قرار داشته باشید. ما چند نکته ساده در مورد اینکه اگر در یک منطقه بدون آنتن هستید چه کاری باید انجام دهید را گردآوری کردیم .

راهکار اول برای تقویت آنتن موبایل : حالت هواپیما را امتحان کنید یا گوشی خود را راه اندازی مجدد کنید

گاهی اوقات تلفن ها گیج می شوند. همه ما اینطور نیستیم؟ تلفن شما دائماً به دنبال بهترین سیگنال نیست. که باتری شما را از بین می برد. بنابراین، گاهی اوقات (و به خصوص اگر در حال حرکت هستید)، ممکن است ایده قدیمی در دسترس بودن شبکه را حفظ کند.
سریع ترین راه برای رفع این مشکل این است که حالت هواپیما را روشن کنید، حدود 10 ثانیه صبر کنید و سپس دوباره آن را خاموش کنید. این باعث می شود تلفن شما دوباره چک کند تا ببیند چه شبکه هایی در دسترس هستند. حالت هواپیما به طور کلی از مرکز کنترل آیفون یا پنل تنظیمات سریع اندروید در دسترس است. برای دسترسی به هر کدام، انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید.
در برخی موارد، حتی ممکن است مجبور شوید گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید. هنگامی که از مرزهای بین المللی عبور می کنید، یا حتی گاهی اوقات هنگام ورود یا خروج از مناطق حامل رومینگ، ضروری است.

راهکار دوم برای تقویت آنتن موبایل : گوشی خود را به روش دیگری نگه دارید

antennagate” را به خاطر دارید؟ بسیاری آیفون 4 را به دلیل داشتن باندهای آنتنی که به راحتی با دست شما مسدود می شود، مسخره می کردند. خوب، هنوز هم گاهی اوقات این اتفاق می افتد. ممکن است به‌طور تصادفی آنتنی را که در تلفن خود استفاده می‌کنید یا نزدیک‌ترین یا مناسب‌ترین آنتن به برج تلفن را مسدود کنید.
راه نهایی برای آزمایش تقویت آنتن موبایل این است که فقط گوشی خود را با دو انگشت بالا نگه دارید و تا حد امکان دستگاه را مسدود کنید. به هر حال، قاب‌های گوشی نباید سیگنال‌های تلفن همراه را مسدود کنند، اما برداشتن قاب از گوشی ضرری ندارد.

راهکار سوم  : یک سیم کارت جدید بگیرید (یا سیم کارت خود را تمیز کنید)

اگر برای مدت طولانی سیم کارت خود را داشته اید، سیم کارت شما ممکن است توانایی اتصال به جدیدترین سیستم های شبکه را نداشته باشد. حتی ممکن است سطوح فلزی آن کثیف یا فرسوده شده و باعث خرابی های متناوب شود. می‌توانید با بیرون کشیدن سیم‌کارت و تمیز کردن سطح فلزی آن با یک دستمال ضدعفونی‌کننده یا یک گوش پاککن پنبه‌ای و کمی الکل شروع کنید.

8 نکته های کاربردی در استفاده از جیمیل 

 

راهکار چهارم  : G یت رو تغییر بده

3G، 4G و 5G همگی ویژگی های متفاوتی دارند و گاهی اوقات از برج های مختلفی جدا می شوند. در مواردی یک شبکه از تلفن می‌خواهد سیگنال ضعیف‌تری را که دورتر است، بگیرد تا بتواند “5” را در نوار وضعیت دریافت کند. این فقط بازاریابی نیست. هرچه تلفن شما روی شبکه جدیدتر باشد، از منابع شرکت مخابراتی کارآمدتر استفاده می‌کند، بنابراین برای اپراتورها ارزش دارد که دستگاه‌های بیشتری را در جدیدترین شبکه‌های ممکن داشته باشند.
متأسفانه، گاهی اوقات این بدان معناست که دستگاه های فردی با اتصالات ضعیف گیر می کنند. در صورتی که منطق شرکت مخابراتی شما به سیستم‌های جدیدتر نسبت به سیستم‌های قابل استفاده‌تر امتیاز می‌دهد، ارزش آن را دارد که بین حالت‌های مختلف شبکه موجود جابه‌جا شوید.
در آیفون، به Settings > Cellular > Cellular Data Options > Voice & Data بروید و حداقل باید بتوانید بین 5G روشن، 5G خودکار و LTE (4G) یکی را انتخاب کنید.
در بسیاری از گوشی های اندرویدی، می توانید برای دسترسی به بخشی به نام اتصالات یا Wi-Fi و اینترنت به تنظیمات بروید. Mobile Network یا SIM & Network یا چیزی مشابه را انتخاب کنید. باید یک گزینه حالت شبکه وجود داشته باشد که به شما امکان می دهد بین 5G، 4G، 3G یا حتی 2G انتخاب کنید.

راهکار پنجم  : تقویت کننده آنتن موبایل

این راه حلی گران برای تقویت آنتن موبایل ، اما همچنین موثرترین است. تقویت ‌کننده‌های آنتن موبایل سیگنال‌های ضعیف را با استفاده از آنتن‌های بزرگ جمع‌آوری می‌کنند و سپس آن‌ها را در خانه یا ماشین شما بازپخش می‌کنند. آنها تفاوت بزرگی ایجاد می کنند و اغلب یک نوار سیگنال ضعیف را به یک اتصال با قدرت کامل و سریع تبدیل می کنند.

مطالب مرتبط

نحوه استفاده چت در ویندوز ۱۱

daka
1 سال قبل

ترفند های جستجو در گوگل

daka
1 سال قبل

آشنایی با جلسه آغاز پروژه کیک آف

daka
2 سال قبل
خروج از نسخه موبایل